WMS EnglishWMS RussianWMS CzechWMS Slovak
Ke stažení
Technická podpora
Kontaktujte nás...
 Datasheet SmartStock.WMS
(pro prohlížení na monitoru)
 Demo prezentace systému SmartStock.WMS
(Interaktivní demo prezentace včetně ukázky zpracování objednávky a vyskladnění prostřednictvím Warehouse Management Systému SmartStock.WMS. Vyžaduje Macromedia Flash Player.)
Warehouse Management System SmartStock.WMS pro online řízení skladů
Našim zákazníkům a partnerům poskytujeme několik stupňů technické podpory. Kromě telefonické a emailové podpory můžete zkusit nalézt odpovědi na vaše dotazy v diskusním fóru či znalostní databázi.

Diskusní fórum
Diskusní fórum slouží k zadávání dotazů a poznatků, které přímo nesouvisí s technickými problémy a slouží k výměně názorů jak mezi uživateli systému SmartStock.WMS navzájem tak mezi uživateli systému a jeho autory. Diskusní fórum je také ideální cesta, jak nám sdělit své připomínky či náměty na zlepšení.
Znalostní báze
Znalostní báze (Knowledge Base - KB) je databáze odpovědí, postupů a řešení, které se vztahují ke všem v minulosti zadaným dotazům a řešeným problémům. Jednotlivé záznamy jsou pro lepší přehlednost rozděleny do odpovídajících kategorií a KB taky umožňuje fulltextové vyhledávání.
Web podpora
Web podpora slouží k zadávání dotazů a požadavků na technickou podporu formou vyplnění formuláře pro otevření incidentu technické podpory.
Web podpora je dostupná všem uživatelům systému SmartStock.WMS. Nicméně pouze uživatelé s uzavřeným servisním kontraktem mají garantovány odpovídající doby odezvy a vyřešení.
Web podpora zpřístupňuje i seznam všech uživatelem v minulosti zadaných incidentů a poskytuje přehled o aktuálním stavu incidentů otevřených.
Telefonická podpora
Telefonická podpora slouží k řešení urgentních problémů a je dostupná všem uživatelům s příslušným servisním kontraktem.
  • Máte zájem o další informace?
  • Kontaktujte nás
  • Pokud máte jakýkoliv požadavek na naši technickou podporu použijte níže uvedené odkazy a kontakty
  • Diskusní fórum, znalostní báze
  • Předtím, než nás kontaktujete, podívejte se prosím do diskusního fóra či znalostní báze. Je možné, že zde naleznete odpověď na Váš dotaz či řešení Vašeho problému
  • Vstup do znalostí báze »
  • Otevření incidentu technické podpory »
  • Sledování otevřených incidentů »
  • Emailová podpora
  • Pokud z jakýchkoliv důvodů nemůžete použít formulář pro otevření incidentu, kontaktujte nás na emailu technické podpory . Kromě dotazu či popisu problému nezapomeňte uvést dostatečné identifikační údaje pro ověření servisního kontraktu.
  • Telefonická podpora
  • Warehouse Management System - English      Cистемa управления складoм - Russian      Řízený sklad - Česky      Riadeny sklad - Slovensky